04.10.2024
05.10.2024
18.10.2024
19.10.2024
07.11.2024
08.11.2024
09.11.2024
22.11.2024
23.11.2024
06.12.2024
10.01.2025
11.01.2025
06.02.2025
07.02.2025
100208
23.03.2023 | 8:30 - 10:00 10:30 - 12:00 12:30 - 14:00 hodin |
16.03.2023
Volná místa
On-line
RNDr. Ing. Eva Urbanová
MSMT-27459/2021-3-941
Webinář je zaměřený na seznámení účastníků s přijímáním dětí a žáků ke vzdělávání. Základní právní předpisy při rozhodování ředitele školy ve správním řízení (zákon č. 500/2004 Sb., zákon č. 561/2004 Sb.), prováděcí předpisy týkající se přijímání dětí a žáků, stanovení kritérií přijetí, podání přihlášky ke vzdělávání a její náležitosti, účastníci řízení a jejich zastoupení, založení správního spisu a jeho vedení. Tvorba dokumentů patřících do spisu, jejich podepisování, užívání razítek, náležitosti rozhodnutí/usnesení a dalších dokumentů ve spisu, evidence dokumentů (podací deník vs. software elektronické spisové služby. Oznamování rozhodnutí o přijetí do MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ; odesílání dokumentů ve správním řízení, jejich doručování, lhůty, odvolací řízení, autoremedura. Ukládání správních spisů ve škole (kde, jak dlouho, nahlížení do uzavřených spisů), nejčastější chyby při rozhodování ředitele školy, aktuality k datu konání semináře. Evidence účastníků webináře bude vedena formou printscreenu obrazovky, ze kterého bude v souladu s podmínkami stanovenými MŠMT ČR zřejmý počet účastníků a datum a čas pořízení snímku obrazovky.
K realizaci webináře bude využita aplikace Microsoft Teams pro školy, která je podporována prohlížečem Google Chrom a Edge.
Účastnický poplatek ve výši 1 200 Kč bude uhrazen na základě vystavené faktury, která bude zaslána po uskutečnění akce na e-mail školy. V případě jakýchkoliv specifických požadavků na platbu pište na email herman@kkivi.cz.
Školský management